NATUURWIJZER

de eerlijke eetwinkel

 

Natuurwijzer is sinds 1991 een authentieke natuurvoedingswinkel. Met haar jarenlange ervaring en een vaste klantenkring werd het tijd voor een nieuwe weg.

Natuurwijzer wilde een bredere doelgroep kunnen bedienen en meer service kunnen verlenen rondom eerlijke voeding. Er ontstond een samenwerking met ‘GEMBER’, een foodbar gericht op eerlijk eten.
Door zich samen in één pand te vestigen is er een aanvulling en versterking van elkaars doel; aandacht voor smaakvol en eerlijk eten én winkelen.

Deze nieuwe weg vroeg om een nieuw identiteit en nieuwe uitstraling. Samen met Natuurwijzer en GEMBER ben ik een nieuwe brand identity gaan ontwikkelen. Van strategie, presentatie, doorvoering huisstijl tot aan ontwerp.

Samenwerking;  Forwart (website ontwikkeling)

www.natuurwijzerhorst.nl

ART DIRECTION COPY-WRITE DESIGN webdesign fotografie

 
 
 
Line_10.png
 
 
work_nw_logo2.jpg
nw_work9.jpg
nw_website_2.jpg
nw_web_1.jpg
IMG_2002_HR.jpg
foto_nw1.jpg