NATUURWIJZER

de eerlijke eetwinkel

 

Natuurwijzer is sinds 1991 een authentieke natuurvoedingswinkel. Met haar jarenlange ervaring en een vaste klantenkring werd het tijd voor een nieuwe weg.

Opdracht
Natuurwijzer wilde een bredere doelgroep kunnen bedienen en meer service kunnen verlenen rondom eerlijke voeding. Er ontstond een samenwerking met ‘GEMBER’, een foodbar gericht op eerlijk eten.
Door zich samen in één pand te vestigen is er een aanvulling en versterking van elkaars doel; aandacht voor smaakvol en eerlijk eten én winkelen.

Deze nieuwe weg vroeg om een nieuw identiteit en nieuwe uitstraling. Samen met Natuurwijzer en GEMBER ben ik een nieuwe brand identity gaan ontwikkelen. Van strategie, presentatie, doorvoering huisstijl tot aan ontwerp.

Samenwerking;  Forwart (website ontwikkeling)

www.natuurwijzerhorst.nl

MERK IDENTITEIT MERKNAAM ART DIRECTION BRAND DESIGN WED DESIGN fotografie

 
 
 
Line_10.png
 
 
work_nw_logo2.jpg
Template_work_full_NW2.jpg
Template_work_full_NW3.jpg
Template_work_full_NW5.jpg
Natuurwijzer set 3.jpg
Template_work_full_NW7.jpg
Template_work_full_NW8.jpg
Template_work_full_NW9.jpg
IMG_2002_HR.jpg
foto_nw1.jpg