GEMBER

smaakvol eten

 

Bij GEMBER draait het om smaak. Een roodbar met de focus op gerechten met pure ingrediënten en verassende smaakcombinaties.

Opdracht
GEMBER startte 3 jaar geleden als lunchroom maar wilde groeien en uitbreiden. Er ontstond een samenwerking met natuurvoedingswinkel Natuurwijzer die zich in hetzelfde pand kon vestigen waardoor er een nieuw concept ontstond. Smaakvol en eerlijk eten én winkel onder één dak.

Deze nieuwe weg vroeg om een nieuw identiteit en strategie. Beide zaken vroegen om een eigen identiteit die zowel individueel als samen een sterke vernieuwing presenteerde.

GEMBER was toe aan een volwassenere uitstraling. Maar wat moet de vernieuwde GEMBER uitstralen en hoe gaan we dit communiceren?
Van het bedenken van een nieuwe tagline, vormgeven van een nieuwe huisstijl tot aan welke instore en online communicatie middelen belangrijk zijn en hoe deze visueel (design & fotografie) het beste het nieuwe imago presenteren.

MERK IDENTITEIT MERKNAAM ART DIRECTION BRAND DESIGN fotografie

 
 
 
Line_10.png
 
 
GEMBER4.JPG
work_gember4.jpg
omslag .jpg
BRAND IDENTITY GEMBER2.jpg
GEMBER8.jpg
GEMBER9.jpg
menu 2.jpg
Template_work_full.jpg
work_social media gember.jpg
IMG_1019_LR.jpg
IMG_1015_LR.jpg
IMG_1010_LR.jpg
IMG_1006_LR.jpg