HEREN VAN EINDHOVEN

smart casual fashion

 

Heren van Eindhoven is een mode speciaalzaak voor mannen die waarde hechten aan luxe en comfort. Ze staan voor hoogwaardige items die zo op elkaar zijn afgestemd dat casual én gekleed makkelijk gecombineerd kunnen worden. 

OPDRACHT

Vóór de rebranding was de winkel een franchise mono-brandstore van Artu Napoli. Ze verkochten dames- én herencollecties uitsluitend van het merk Artu Napoli. Na 4 jaar wilde de eigenaren vernieuwen en verder gaan onder een eigen naam met een breder assortiment voor alleen heren.

AANPAK

Het vertalen van hun visie naar een nieuw merkverhaal en merknaam: ‘Met de juiste items en de beste kwaliteit kan elke man zich stijlvol kleden. Een servicegerichte speciaalzaak voor mannen die kwaliteit voorop hebben staan. Oftewel. smart casual fashion.‘
Ik ontwikkelde een stijlvol nieuw merkidentiteit met een luxe look and feel in een strak design dat aansluit bij de doelgroep.

www.herenvaneindhoven.nl

UITVOERING

Strategie: merkverhaal, tagline
Design: merkidentiteit, print, webdesign, webshop, fotografie
Communicatie:
social media campagne, social media content, nieuwsbrief, copywrite

Samenwerking;  Kaspar (web design & webshop)

 
 
Line_10.png
 
Template_work_Hve2.jpg
template_work_half_HvE.jpg
Hve_store02.jpg
Hve_bags01.jpg
Hve_kaart.jpg
Hve_interior01.jpg
Hve_mob03.jpg
HvE_01.gif
Hve_campaign_02.jpg
Hve_social02.jpg
template_work_half_HvE4.jpg